14 juli 2010 - Shoppen

Vanmorgen zijn we al vroeg opgestaan. Tegen half 9 vertrokken wij in de richting van Seattle, Washington. Hiervoor moesten we natuurlijk eerst nog de grens oversteken! En dat is niet zoals je in Nederland de grens naar Duitsland overgaat. Nee, we moesten natuurlijk eerst in de rij staan met de auto. Toen werden onze paspoorten gecontroleerd en het nummerbord van de auto. Vervolgens moesten wij de auto aan de kant zetten en een kantoortje binnen. Daar moesten we formulieren invullen die in onze paspoorten geniet werden. Toen nog digitale vingerafdrukken, foto's en de betaling van $6 per persoon, en we mochten officieel de grens over. Op naar de outletstore!
Aangekomen bij Seattle Premium Outlets hebben we fijn gewinkeld. Spijkerbroeken, shirtjes, Leonie een nieuw horloge. Ook hebben we daar wat gegeten. Maar heel geweldig was het niet en we waren dus al snel klaar. Dus zijn we terug gereden naar een andere aantal outlet winkels die we tegen waren gekomen. Helaas stelde dat nog minder voor. Dan maar dineren en boodschappen doen, want dat moet ook!
Bij de grens op de terugweg werden we misschien nog wel meer ondervraagt. Vooral ik, omdat ik tijdelijk in Canada woon moest precies vertellen wat ik had gekocht.

Inmiddels is het hier kwart over 11 in de avond, Sandra en Leonie zijn uitgeteld. Ik heb natuurlijk geen last van tijdsverschil dus ben ik wat minder moe. Ik ga me nog even douchen en dan morgen Vancouver bekijken. Tot morgen!

kilometers: 322 km
overnachting: bij Berniek
temperatuur: 23 graden

2 opmerkingen:

  1. Gezellige jongens daar bij de douane, he.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dus jullie moesten ook de auto aan de kant zetten, maar hadden jullie de groene papieren niet al ingevuld?? Gelukkig hadden jullie geen bagage, die van ons is helemaal doorzocht.
    Ik ben beieuwd hoe het de volgende keer gaat als jullie naar Amerika gaan!!!

    Slaap ze morgen een leuke dag in Vancouver.

    liefs mama

    BeantwoordenVerwijderen